Wednesday, June 8, 2011

Testimoni Pengguna


G.Muniandy 26 tahun dari Batu Caves, mengalami kecederaan teruk di kepala akibat dari kemalangan dan menyebabkan beliau koma 1 bulan di hospital Kuala Lumpur dan dipindahkan ke Hospital Selayang. Melakukan dua pembedahan di kepala dan kaki. Selepas itu beliau tidak boleh berjalan dan hilang ingatan dan terpaksa dilayan seperti budak kecil. Setelah diperkenalkan dengan Tasly, Beliau mengambil Tasly Danshen Plus, Tasly Dong Chong Cao dan Tasly Brain Cleaning. Selepas makan selama 1 bulan beliau tiba tiba telah boleh memanggil emak dan bercerita mengenai kemalangan yang telah dialami. Selepas 3 bulan beliau telah boleh berjalan dan menguruskan diri. Kini beliau telah bekerja kembali. Sukar untuk dipercayai. Tapi ianya realiti.
G.Muniandy

Saya kena serangan jantung pada umur 34 tahun.Sekarang dah baik. 
 
Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam 2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk dan selalu keluar masuk wad seperti ICU,CCU dan CHDW. Pada Oktober 2009 saya diperkenalkan Kapsul Danshen Plus yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat dan aktif sehingga saluran yang paling halus (kapilari). Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya.Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana Kapsul Danshen ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik. Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk ‘MEMBERSIH SALURAN DARAH’ . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat) iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini.
Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian sepenuhnya dalam masalah kesihatan saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat, segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar seperti orang yang sihat . Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain pulak.
Kapsul Danshen Plus boleh diambil bersama ubatan hospital dan produk tambahan lain. Ia juga membantu membuka saluran darah anda yang tersumbat , sehingga darah yang dipam keluar dari jantung dapat membawa oksigen, zat-zat makan, zat-zat ubat atau suplimen sampai ke tempat yang memerlukan rawatan (sel-sel). Ramai pesakit bila makan ubat atau suplimen tapi penyakit tidak sembuh maka mereka salahkan ubat, sebenarnya bukan salah ubat yang tak baik tapi zat ubat itu tak sampai kepada sel sel kerana saluran darah anda tersumbat . Dengan kandungan kolestrol dan gula yang tinggi menyebabkan darah cepat beku, bila darah pekat di samping saluran yang menjadi sempit sehinggalah lama kelamaan saluran darah kita akan tertutup terus menyebabkan penggumpalan (atherosklerosis) itu berlaku di dalam saluran darah, jika ia berlaku di dalam saluran ke jantung, anda akan mengalami serangan jantung. Jika sekatan itu berlaku di dalam saluran yg membekalkan ke otak, anda akan mengalami strok. Atherosklerosis ialah penyakit yg menyerang secara senyap-senyap dan tanpa sebarang gejala. Seseorang mungkin tidak menyedari yg dia mempunyai masalah ini sehingga sesuatu kejadian dramatik berlaku……..seperti serangan jantung dan strok. Ia berlaku dalam senyap-senyap,tetapi seringkali membawa maut.
Kapsul Danshen plus telah dipatenkan, mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan halal, penggunanya di seluruh dunia melebihi 200 juta orang dan melebihi 40 negara, ia telah membantu ramai pesakit yang berkaitan saluran darah (kardiovaskular).
Saluran tersumbat adalah masalah akar umbi yang perlu diselesaikan supaya peredaran darah anda lancar sehingga anda dapat mengelak daripada penyakit-penyakit merbahaya.
Bila pesakit mengambil Kapsul Danshen plus disamping ia mencuci atau membersihkan saluran darah secara tak langsung ia akan mencairkan dan mengembangkan arteri koronari , menambahkan kadar pengaliran darah dan membaiki pengedaran mikro sehingga anda mendapat oksigen yang cukup dan peredaran darah yang sangat baik dan lancar.
Kapsul Danshen juga berfungsi sama seperti ubat inspirin iaitu mampu mencairkan darah dan juga menjaga paras kolestrol anda. Ia sangat berkesan terhadap pencegahan dan perawatan penyakit jantung serta penyakit yang berkaitan dengan pengedaran darah.
Kajian klinikal juga membukti kan Kapsul Danshen Plus boleh digunakan untuk mengelak seseorang dari terkena serangan jantung dan strok dengan memberi 6-8 kapsul di letakkan dibawah lidah.
Kepada orang yang sihat, anda masih ada pilihan dalam kesihatan anda…….jadi renung-renungkan lah masa depan kesihatan anda……………..Apakah 5-10 tahun akan datang anda pasti, anda tidak kena penyakit jantung atau strok atau darah tinggi atau kencing manis????
Cuba anda fikir sejenak……..di kalangan rakan-rakan, saudara mara anda yang berumur 35 ke atas, hanya berapa orang yang bebas dari penyakit seperti di atas, selepas saya terkena serangan jantung, banyak perkara rutin harian saya tak mampu hendak lakukan dan saya mengalami truma yang sangat teruk sehingga hilang kenyakinan diri bila saya lihat sendiri ketika berada dalam Wad di Hospital di mana ramai orang meninggal dunisaya tidak boleh lupa sejarah itu bila pesakit yang di depan dan di tepi katil saya meninggal antaranya sebab strok, kanser hati dan organ tak berfungsi.
“MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI”
“Hampir separuh daripada semua kematian akibat serangan jantung berlaku semasa serangan yang pertama dan sebelum rawatan dapat dimulakan (Tak pernah membuat pemeriksaan kesihatan kerana menganggap diri sihat). Oleh itu, pencegahan adalah suatu perkara yang mesti dilakukan.”
** Artikel ini adalah sebagai maklumat sahaja, Sila berjumpa Doktor bertauliah untuk memperolehi maklumat yang lebih tepat *
Pada bulan ogos tahun lepas, saya menghidapi penyakit cacar air. Penyakit ini adalah satu siksaan bagi saya. Seluruh muka saya dipenuhi cacar air, hinggakan doktor memberitahu bahawa kerongkong saya juga dipenuhi cacar air. selepas 1 bulan, penyakit cacar air telah pun sembuh. Walaubagaimanapun saya tidak berasa gembira kerana penyakit ini meninggalkan parut di muka saya. hampir ke semua salon kecantikan saya pergi untuk menghilangkan parut saya tetapi jawapan yg diberikan mereka amat mengecewakan saya. mereka tidak berkeyakinan dapat memulihkan wajah saya.
Saya kemudiannya menemui Kasly Margaret Plus Capsule dan membuat keputusan untuk mencubanya. saya memakan 2 biji setiap hari sebelum tidur. Selepas tiga hari, saya mengesan bahawa parut di muka saya tidak begitu ketara lagi, tambahan pula, tekstur kulit bertambah halus, licin dan berseri. Saya amat berterima kasih kepada Kaslynet kerana mengembalikan wajah cantik saya.
Joanne Kong

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger